

We flaneerden (ja zelfs overdag) langs de dijk en nestelden ons in een van de vele visrestaurants langs het water. De foto rechts verhult niet veel, maar eens we aan onze vismaaltijd begonnen waren, waren onze ogen en maag volop op de heerlijke maaltijd gericht…

