
Dit was de motorboot waarop we een halve dag in de blakende zon doorgebracht hebben.
Bij vertrek wordt een korte uitleg over de werking van de boot gegeven, daarna mogen we vertrekken. Na heel voorzichtig de haven uitgevaren te zijn, werd al gauw duidelijk dat in open zee het besturen kinderspel was, zodat iedereen om beurt wel eens het roer in handen nam.


Elk op zijn beurt even het roer in handen nemen en proberen rechtdoor te varen.

