

Nog wat sneeuwpret en genieten van een magnifiek uitzicht.
Aan alles komt een eind, dus keerden we op 04 augustus terug naar België. Op de terugreis namen we in Zwitserland niet de tunnel, maar wel de Gothard pas. Halte op de top van de Gothard pas.


Nog wat sneeuwpret en genieten van een magnifiek uitzicht.
We parkeerden de wagen even vlakbij een kapel, waar we een mooi panoramisch zicht hadden op Bagnoregio.
Todi, zicht op Piazza del Popolo met de Palazzo dei Priori, dit vanaf de trappen van de duomo.