Beneden is er een klein strand, we kwamen mensen tegen die de weg kenden maar ook mensen die de weg naar beneden niet kenden. Zo konden we bij het terugkeren een groep jongeren overtuigen dat het niet naar links beneden was, uiterst steil en dito gevaarlijk, maar rechts het pad volgen…

