

Voorbehouden strand van ons hotel met parasols inbegrepen, en om het zacht uit te drukken, de parasols waren er niet voor niets. De paar keer dat we er efkes zaten/lagen, kregen we zelfs een hapje (gefrituurde sardienen) en een drankje (ouzo)… Neen, we hadden geen all-in, dit maakte gewoon deel uit van de prima service van dit hotel.

Nog een foto van de zonsondergang.

