
Wachtend aan de ingang. Nog vlug, alhoewel, men heeft hier alle tijd, een foto van de omgeving.

Voilà, we hebben ze gezien. Afgekoeld en tevreden van deze grotten keren we terug…
U had nog graag een paar foto’s gezien van de grotten binnenin ? Spijtig, er mochten geen foto’s genomen worden binnenin.
Maar omdat ik een koekenhart heb, hieronder toch een paar foto’s van binnenin. Zonder dank…





