Onze ruime kamer en badkamer. Airco werkte perfect, en ’t was ook nodig…
Zwembad en zicht op het restaurant. Alle drie avonden genoten we hier op het terras van een heerlijk uitgebreid diner met dito wijnen en desserts. Een echte aanrader (of heb ik het al gezegd?).
Informatie
Te boeken via de website of eventueel ook via b..king

